Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Ένα βίντεο που πρέπει να το δει ο κάθε Έλληνας!

Αυτή τη φορά δεν θα βάλω κάτι χιουμοριστικό. Θα σας βάλω ένα  βίντεο που βρήκα στο nikos63.blogspot.com.
Αυτό που θα δείτε σίγουρα δεν είναι 100% αληθινό. Όχι ότι οι δημιουργοί θέλουν να περάσουν κάτι μέσα από αυτό, απλά κατά την άποψη μου σε σημεία υπερβάλλουν. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να το παρακολουθήσετε. Δείτε το σαν τροφή για σκέψη.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ






Δεν ξέρω αν αυτά που λέγονται μέσα είναι αλήθεια αλλά προσωπικά συμφωνώ μαζί τους στην φράση:
"Τέρμα η κομματικόποιήση"

2 σχόλια:

  1. Kαι εμένα η μάνα μου είναι απο τον Αρη αλλά δεν το λέω στους φίλους μου για να μην καταλάβουν πως είμαι εξωγήινος.

    Υπάρχουν και ψυχίατροι.
    Μην υποτιμάτε την επιστήμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φίλε, πρώτα από όλα βλέπουμε τα κότσια σου υπογράφοντας σας ανώνυμος.

    Αλλά πέρα από αυτό στην ανάρτηση δύο φορές επεσήμανα ότι αυτά που δείχνονται στο βίντεο δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια.
    Αυτό που ζήτησα από όσους είναι διατεθημένοι να δουν το βίντεο είναι είναι να κάτσουν να σκεφτούν.
    Να σκεφτούν έξω από κομματικά "φίλτρα" και με την λογική τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή