Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2010

Το χελωνάκι μου ο ΟΤΕ

Από μικρό και από αγνό, ακούω όλους να μιλάνε για τον κυρ. Οτε.
Αν και δεν τον έχω γνωρίσει απο κοντά κοντά, νιώθω σαν να τον ξέρω χρόνια. Συνεχώς ακούω να μιλάνε για αυτόν.
Και πάλι έπεσε ο Οτε, και ο μαλάκας ο Οτε, και τον νταβατζή μας κάνει ο Οτε. Καταλαβαίνετε έχω την περιέργεια να τον γνωρίσω.
Από ότι κατάλαβα πρέπει να έχει κάποιο πρόβλημα με την ορθοστασία γιατί όλο πέφτει,τώρα μην με ρωτάτε τη είναι μαλάκας και νταβατζής, δεν ξέρω, είμαι μικρός ακόμα, αλλά πρέπει να είναι πολύ καλές λέξεις γιατί ο μπαμπάς μου και  ο αδερφός μου το λένε συνεχώς, και για τον Οτε, και για τον σπιτονοικοκύρη που έρχεται κάθε πρώτη του μήνα και ζητάει το νοίκι.

Ποίος είναι όμως αυτός ο Οτε; Θέλω να μάθω; δεν μπορώ να ακούω τόσο καλά λόγια, θέλω να πω και γω αλλά δεν τον γνωρίζω.
Μια μέρα άκουσα την μαμά μου να λέει "ήρθε ο Οτε" και εγώ έτρεξα με μανία και αγωνία να τον γνωρίσω, αλλά μάλλον μου κάνανε πλάκα γιατί δεν είδα κανέναν.
Νευρίασα που μου είπε ψέματα η μαμά μου και κράτησα μούτρα και δεν έφαγα το φαί μου (που ήταν μπιζέλο-φάσολα, που τα συχαίνομαι, οπότε ήταν και μία ευκαιρία να τα γλιτώσω), αλλά έφαγα την σοκολάτα που μου έφερε ο μπαμπάς μου. Tongue

Αυτή η μαμά μου ολο με πειράζει, μια μέρα την ρώτησα γιατί λέει συνεχώς ότι ήρθε ο Οτε, ενώ δεν είναι εδώ, και μου λέει πως είναι το τηλέφωνο. Μα πόσος χαζός νομίζει ότι είμαι, αφού τα τηλέφωνα δεν είναι ούτε μαλάκες, (ωραία έκφρασή πολύ μ αρέσει να την λέω, πρέπει να είναι πολύ καλή λέξη), αλλά και δεν γίνετε να λέει οτι "ήρθε" αφού το τηλέφωνο είναι πάντα εκεί. Αλλά αφού ρώτησα και τον αδερφό μου και τον μπαμπά μου και μου είπαν ότι είναι τηλέφωνο, και γω τους πίστεψα, και άρχισα  να μιλάω στο τηλέφωνο, και να του λέω πόσο χαίρομαι που τον γνωρίζω.
Αν και μια μέρα μπερδεύτηκα, γιατί όταν ήρθε ή γιαγιά μου απο το χωρίο και της είπα ότι μιλάω στον τηλέφωνο που λέγετε Οτε, εκείνη φώναξε τον παπά Γεράσιμο να με ξορκίσει και να με διαβάσει, για τι λέει ότι είχα δαιμονιστεί,.....χμμ δαιμονιστεί δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά κάτι με το μπάνιο πρέπει να έχει σχέσει γιατί όταν ήρθε ο παπά Γεράσιμος άρχισε να με πιτσιλά και να με βρέχει με ένα πράσινο πράμα, και να λέει κάτι πολύ περίεργα πράγματα που ούτε καταλάβαινα τι σημαίνανε αλλά ούτε με ενδιέφερε να μάθω.

Τελικά ο Οτέ δεν ειναι τηλέφωνο, ναι μου το είπανε. Είναι μια μικρή χελωνίτσα. Ναι χελωνίτσα είναι, γιατί όλο ακούω τον αδερφό μου να λέει "με την χελώνα που μπλέξαμε"
Άρα κατάλαβα είναι χελώνα. χαίρομε που το  έμαθα γιατί τώρα μπορώ και γω να λέω καλά λόγια.

κείμενο: Mamakos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου