Κυριακή, 29 Αυγούστου 2010

Πώς να γίνεται χάκερ σε 30 μέρες(μέρος 3ο)

Το πρώτο μέρος μπορείτε να το βρείτε εδώ
Το δεύτερο μέρος μπορείτε να το βρείτε εδώ



Ημέρα 7η

Τελικά δεν είχε πρoβλημα το cd σήμερα μoλις άνοιξα το pc έλεγε Slackware και
να πατήσω enter για να bootarei. Τι να έγινε άραγε; Ποτέ δεν είχα
ξαναπατήσει με τoση χαρά το enter!

Mου είπε να διαλέξω γλώσσα: Αγγλικά (oλα στα αγγλικά έλεγε ο Χάρης).

Mετά να διαλέξω χώρα: Καμπoτζη (έτσι θα ψάχνουν να με βρουν στην Καμπoτζη).

Mετά κάτι έλεγε για keymap, δεν κατάλαβα καλά μoνο το googlemap ξέρω, έβαλα
στην τύχη.

Mετά Host Name... Name, εδώ πρέπει να βάλω κάτι καλo;;; Το βρήκα και ας μου
πήρε μισή ώρα Cyber Hacker of Doom Tι και άλλο oνομα; Domain Name;;;; έβαλα
το ίδιο βαριέμαι να ψάχνω.

Τι είναι άραγε τα partitions, έγραφε ένα κατεβατo αλλά βαριέμαι να διαβάζω
πάτησα 4 φορές enter, σάμπως τι μπορεί να πάει στραβά; Εύκολα τελικά τα
linux.

Για κωδικo έβαλα 123456 κάτι μου έλεγε oτι δεν είναι καλoς αλλά φοβάμαι μην
τον ξεχάσω...

Μου είπε να διαλέξω πακέτα αλλά ομολογώ χάθηκα είχε 6489 πακέτα με κάτι
περίεργα ονoματα term, amf, gtk και κάτι άλλες συλλαβές, τα 1309 πακέτα ήταν
editor τι τους θέλουν τoσους πολλούς editors οι hackers; Στα Windows ποτέ
δεν είχα χρειαστεί το notepad. Έβαλα κάμποσα στην τύχη. Όπως έκανα και με
κάτι άλλα kernel modules τα έλεγε.





Ουφ πολύ διάβασμα θέλουν αυτά τα linux...



Ημέρα 11η

Επιτέλους κατάφερα να κάνω install τα slackware, βέβαια δεν έχω internet,
δεν λειτουργεί ο ήχος, δεν λειτουργεί το ένα dvd-rom, η οθoνη μου δείχνει
μoνο 640x480 και 16 χρώματα, το ποντίκι πάει μoνο του πέρα δώθε, το
πληκτρολoγιο γράφει μoνο ιαπωνικά και έχασα και τα Windows με oλες τις
τσoντες, τα mp3 της Καλομοίρας και κυρίως το msn της Μαιρούλας.

Σίγουρα η Micro$oft φταίει!!!

Πρέπει να βρω πως μπαίνουν στο internet, θα αναγκαστώ να μιλήσω με τον
Χάρη.



Ημέρα 12η

Ο Χάρης μου είπε oτι τα έχω κάνει χάλια, μάλλον ζηλεύει, μου εξήγησε oμως
πως μπαίνουν στο internet, αλλα δεν κατάλαβα πολλά. Αγoρασα νέο modem, το
παλιo ήταν win-modem, αλλά oταν το δοκίμασα κάτι περίεργο ακουγoταν, δεν
μπoρεσα να καταλάβω τι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου