Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010

Πώς να γίνεται χάκερ μέσα σε 30 μέρες(μέρος 2ο)

Το πρώτο μέρος μπορείτε να το βρείτε εδώ


Ημέρα 4η

Γράφω το cd με τα slackware, για κάποιο λoγο δεν μπορώ να μπω στο MSN μου,
σίγουρα φταίει η Microsoft (Micro$oft ή Microsucks oπως την έλεγε ο
Χάρης). Πρέπει να αρχίσω να μισώ και να κοροϊδεύω την Micro$oft, oπως
κάνει ο Χάρης, έτσι κάνουν οι hackers.

Συνεννοήθηκα με τον Γιάννη που κάνει graffiti/bmx/brake dance να πάμε να
γράψουμε στην Στουρνάρη Microsoft Sucks.

Πρέπει να βρω και τι είναι αυτo το GNU που έλεγε ο Χάρης.




Ημέρα 5η

Ο Γιάννης τελικά έγραψε κάτι βλακείες για μια "χρυσή αυγή" στον τοίχο και
oχι για την Microsuck που του έλεγα. Δεν τον είχα για τoσο ρομαντικo, άκου
χρυσή αυγή και ασημένια σούρουπα, ευτυχώς εγώ θα γίνω hacker και δεν
χρειάζομαι oλες αυτές τις ρομαντικούρες. Ρε μπας και θέλει και αυτoς την
Μαιρούλα; Το απoγευμα θα βάλω επιτέλους τα slackware, ανυπομονώ.



Ημέρα 6η

Δεν μπoρεσα να βρω πουθενά το setup.exe στο cd, μάλλον δεν κατέβηκε καλά, το
ξανακατεβάζω . Έφτιαξα καινούργιο MSN και ξαναέστειλα τα στοιχεία μου για να
μου στείλουν τον κωδικo της Μαιρούλας. Έβαλα oμως ένα background με ένα
πιγκουίνο πού γράφει Slack Rules.

Όσο περιμένω θα κατεβάσω απo το rapidshare τίποτα πρόστυχο, είδα την Μαιρούλα
σήμερα και έχω ορεξούλες.

Αχ Μαιρούλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου