Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

Ανέκδοτα σχετικά με την οικονομική κρίση, (γελάμε με την κατάντια μας)

Κάποιος πάει στην τράπεζα και λέει στον υπάλληλο:
- Θέλω ν΄ανοίξω μια μικρή επιχείρηση.
Ο Τραπεζικός του απαντά:
- Ανοίξτε μια μεγάλη επιχείρηση και περιμένετε μερικές μέρες

========================
Τι κοινό έχουν η γαλοπούλα και οι Έλληνες?
Την βγάζουν δεν την βγάζουν μέχρι τα Χριστούγεννα
=========================
Σ’ ενα βενζινάδικο:
- 10 ευρώ βενζίνη παρακαλώ.
Κι ο βενζινάς:
- Είναι μεγάλος ο λεκές;
==========================
Ο ανθρωπάκος κοιμάται εξαντλημένος από την καθημερινή δουλειά (ελέω Γιώργου και ΔΝΤ). Ξαφνικά τον ξυπνάει ένας θόρυβος. Ανάβει το φως και βλέπει έναν διαρρήκτη.
-Τι κάνεις εσύ εδώ; ρωτάει.
-Ψάχνω για λεφτά, απαντάει ο διαρρήκτης.
-Περίμενε να ντυθώ, απαντάει ο ανθρωπάκος, για να ψάξουμε μαζί!
=======================
Ένα από τα μυστήρια της ανθρώπινης συμπεριφοράς είναι το γιατί ενήλικοι άντρες και γυναίκες είναι πρόθυμοι να υπογράψουν έγγραφα που δεν διαβάζουν, που τους δεσμεύουν να πληρώσουν για αντικείμενα που δεν χρειάζονται, με λεφτά που δεν έχουν
========================
Κάπου στα βόρεια προάστια ένας καλοντυμένος κύριος περπατάει αμέριμνος τη νύχτα…
Ξαφνικά, πίσω από ένα δέντρο πετάγεται ένας μασκοφορεμένος, του κολλάει ένα πιστόλι στα πλευρά και του ψιθυρίζει:
-Τα λεφτά σου και γρήγορα…
-Μα τι λες; αντιδράει ο κύριος. Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Εγώ είμαι ο Τάδε Ταδόπουλος, Βουλευτής και πρώην Υπουργός…
-Ε, τότε αλλάζει, λέει ο μασκοφορεμένος, τα λεφτά ΜΟΥ και γρήγορα κουφάλα!!!!!!!!!!!

Απο http://www.logia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου